Måste Blogga...!!! O.O

Seriöst, jag kan inte hålla ut längre, måste posta denna fantastiska, obeskrivliga slideshow jag någonsin har sett!
Alltså, den slog fanvideona you raise me up, history is now, Europa etc.
Även ni som inte är intresserade av hetalia kan ändå se den. Den är lika awesome fastän man inte känner serien så bra.
Det som jag älskar med hetalia är inte endast serien och animen. Utan alla fantastiska fanarbeten, teckningar videon etc från hela världen som gör serien till det bästa. Epic Win.



oh god, jag dog nyss..av av..jag vet inte faktiskt. jag bara dog när jag såg den första gången.


btw. Hade engelska hörförståelse idag, gick riktigt fint tycker jag. ^^

nu tillbaka till viloläge i bloggen mähähäh.

Kommentarer
Postat av: ?!

HAHAHAHAHHHHHHHHHHHHAHJAHJHSJHAHAHDWSDOWNR(N"RIN"#()R98HJ89HN892NUE BUNKX jag dööör i rolighet :D:D:D:D:D:D:D nää men mna vet aldri va de blir (;;

2010-09-17 @ 15:04:49
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0