AMV hörna slideshow: Europa

Nu har jag igen flummat omkring på youtube och hittade dessa ursnygga hetalia AMVs slideshows.
Haha det är så inspirerande att jag får lust att läsa vidare i min historiebok. x)
Verkligen värda att se, även för dom som inte är besatta av hetalia ^_~







Denna är en positivare och gladare video ^^  Musiken är tagen från lejonkungen 2 och den sjungs på olika språk. När låten byter låt byter det antion som sjunger. Alltså varje nation sjunger på sitt språk i videon, ja ni fattar om vi ser på den här nedan:



härliga videon, det säger jag. :D
Gillar bäst spanska och italienska versioen :P



Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: Ja, jag tänkte lite på att fara till Tsukikon i Helsingfors i våras, men det blev skippat just för att allt var på finska :(

2010-08-21 @ 16:56:22
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0