Så vare Desucon som står framför dörren

OMGOMGOMGOMGOMG.
Nu låter jag lite som ett fangirlande rainbow dash, men varför dämpa caps lock nu när desucon är det följande konvente för mig på lördag morgon? XD

Såhär ser mitt konvent cosplay schema:
lördag - Goh från Yellow(special version, lål)
söndag- soviet russia med flagga och solros.

Ser ni mig där, spring fram o ge en brofist eller ännu bättre, konventkram? jag snålar inte på dem XD

Gosplay syyendet har gått bra~ inga som helst problem. Det endå som lite krångla var limbrist när man hade en liten pytte detalj kvar. Kändes onödigt att köpa nytt lim för det, men whatever, jag kommer att behöva det till framtida sysslor. ;D

En hel massa skoljobb är förstås ett måste från skolans håll före konvente >_> Jag har varit super upptagen med det de senaste dagarna.

Oh by the way. Svart hår-check!

Idag på kvällen chillade jag och snigelskit samt Char på internet, visade bilder, var på tumblr, skådade på memes och annat smått o gått. :3
Imorgon jobbig miljörätt med lagar som gör en snurrig i bollen och svävar i rymden. Men måste man ha kursen så måste man.

Kan även säga att jag skippar nog Uppcon igen år. T_T Priset är ju skyskrapshöga in till guds rike. Närmare 60-70€ eller något? dafaq?! XD
+ så planerade jag att gå endå dit för att enligt rykten hade jag hört att LM.C bandet skulle spela där.
Men sen fick jag nyheten från Jame att LM.C har bekräftat att ha konsert i Finland!! Självklart hållar man sig till hemlandet då när de kommer hit. Sparar pengar  samt att jag har kära häftiga peppande Närcon XI att fara på sommaren 8D
Sammanfattat: NärconXI blir det utländska konventet för mig iår än så länge~ Då ska v ha lika kul om inte mer som förra året folks~! 8D Saknar er alla som om ni vore mina awesome Nangijala bröder~ >w<

All snö e nästan borta här. T_T (jag hann ju inte ens åka slalom o_ó) Slask bytta kallar jag vädret för nu :D

Säger som från Olles skidfärd av Elsa Beskow,en klassisk barnbok samt film " snälla gumman Tö, låt bli vår snö".
Där fanns en Tögumma som nös och hostade på all snö så det smalt bort.


Där har vi den skyldige Gumman som nyser och snorar på Snön:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0