There an' back again

Lördagen var mysig. Då träffade jag Ivan(eller Yulius XD) och vi shoppade och pratade och myset och sånt smått o gott~. Vi åt på RAX när vi blev hungriga och derpade med youtube videon från telefon när butikerna stängdes. XD
Jag fick köpt en svart topp/koersett sak jag vet inte vad jag ska kalla det. Men ursnygg var den och på rea. 20€ köpte jag den för och den kostade typ 30-35€ förut. x3

Awweh, stor saknar den dagen mycket, det var så skojj o "romantiskt"x3 ohohohoho

Anyways~ Nu är jag igen i Karis och skall ha den sista skolveckan före sportlovet xD

På sportlovet sticker jag till Österrike och skidar ihjäl mig och få kunto(okejj inte bokstavligen skida ihjäl sig men ni förstår xD)

så då kommer ni inte att höra av mig på en vecka.

Meep de ska bli såå awesooome 8DD
 men kommer o sakna Ivan mycket >3< uhuhu~

Alroight, sammanfattning av de dagarna klart.
Bye och Cya! 8D


Kommentarer
Postat av: Ivan (Yulius)

Vår romantiska dejt kväll 8DD ~~

Oj nä vikka videon vi såg på XDD LOL



OOO DU SKA INGA SKIDA IHÄL DIG HÖRRU ><



FUFUFUFU jag kommer att sakna dig med ´3`

2012-02-16 @ 21:38:47
Postat av: Anchiikuun~

Ohjaa 83 Det var en super mysig romantisk dejt vi hade 8D och videona kryddade till den awesome stunden XD

OONONOO DON'T WORRY, I'LL BE CAREFUL 83



i knoo bro~ men sen när ja kmr tebax kan du inte undvika en glomp kram från mig xD ^3^

2012-02-16 @ 23:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0