my work.....

is gone.

Idag skulle vi arbeta med ett mikrobiologi arbete om MRSA. Vi jobbade i bibloteket med skolans datorer och jag hann renskriva en text förrän vi skulle presentera hela arbetet. Jag var påväg att printa ut det, men då kom V och frågade om jag kunde rätta hans svenska i powerpoint presentationen. Jag gjorde det och hjälpte till.
När jag kom tillbaka till min del av arbetet och skulle fortsätta printa ut det hade en annan person från en annan linje tagit över datan!! >.O
inte nog med det...
hon var på facebook...
och hade raderat mitt arbete...
för att vara på facebook...
och jag hade förstås inte sparadet det, för jag tänkte att det inte var nödvändigt när jag fick det klart och var påväg att printa ut det.
men sidu nej..
vänder man ryggen till datan kommer den jäveln och tar över den.
och far in på facebook....
och en till sak ännu, det fanns andra lediga datorer...
så varför min, där det tydligt syntes att jag höll på med arbete där och datorn var tillfälligt upptagen.
ASDFGJUKL-!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0