Elisabeth Von Wettin & DerpRoderich Edelstein

Skönt med bloggpaus, då kan man samla sina vilda tankar igen och tänka klart.
Ayways, medan jag är ensam i lägenheten så passade jag på att leka med mina peruker.

Oj, likar på mig massor, nooot. XD
hahaha.
Here, have some sassy Austrian dude.


Me want those glasses now, and no paint glasses with sparkles.

Livet leker~ Påsklov.

Jag har levt på Tumblr de mesta av tiden. LOL. och kommer fortsätta med det. 83

På lördag till Åbo och träffa min finaste Nath~ 8D

Kommentarer
Postat av: Nath

FFFFFFFFF~~~

;___; nu blir ja bara sad då de står om lördan XD

2012-04-09 @ 12:12:48
Postat av: Renée/Anchi

Awweeh Dx De va jäkla synd att de blev inställt. :C

Nååå vi tar he en annan dag bara 8'3

2012-04-10 @ 00:54:15
Postat av: Tan-chan

OMG du passar asbra i den långa peruken!!! (_)

2012-04-14 @ 14:11:20
URL: http://tan-chan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0