Currently at school, chilling and singing

och inte nog med det, jag har stepmania och Ao Oni på min dator så nu behöver jag inte vara uttråkad på kvällarna! :D

Guuud vad jag har dissat och fejdat denna blogg XD jag tycker smått synd om den nu.
En lista på vad jag har gjort:

*varit till Tracon, Tammerfors på konvent. Jävlig roligt! hallelujah! x3
*studerat
*haft ett X antal filmkvällar a la baaam of awesome
*varit på min morsas 50års party hemma, hiiha
*fyndat en sovjet russia militärhatt till min cosplay! yay!
*har börjat på två nya cosplays; Goh från yaoi mangan Yellow och Russia från hetalia.
*jag har upptäckt finska Sound Horizon fans!!!! samt blivit medlem på Sanhora.
*blivit allmänt weird på sista tidien
*jag älskar japan.ifokus. <3 <3 tänker vara där tills jag blir 300år. höhö


jepps. Just nu skall jag se ett par avsnitt av Kyo kara maoh och sen skall jag vid 12 tiden gå o äta lunch och sedan börjar de ljuvliga studie  timmarna~

Jag lovar o updatera mera XD jag måste ju ibland ta pauser o dissa bloggen när jag känner för det. Men nu skall jag vara aktivar för det är mycket händer nu!
en låt btw, lawl..:


Kommentarer
Postat av: Tan-chan

WAAAAAH!!!! Ska du cosplaya Goh?!?!?!?! Jag vill cossa Taki. Drömde till och med att jag VAR han och var otrogen mot Goh. LOL! xD



Och du SKA vara på japanifokus tills du blir 300 år! Så det så! xD



Forumvärden har TALAT!

2011-09-12 @ 16:37:58
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com
Postat av: Tan-chan

Bwahahaha! Låter helt awesome! Jag vill också cossa från Yellow men tror inte jag har någon som vill cossa med mig från den. xD Läste hela mangan för bara några dagar sedan och det är nog den bästa yaoin i världshistorien. (O_O) Jag är sjukt förvånad och nästintill äcklad att den inte har kommit ut som anime! Sinnessjukt ju! Hello, people?! LOL!



Ooo yaah! You can't escape my clutches of EVIL AND EPICNESS!

2011-09-12 @ 22:26:58
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com
Postat av: Tan-chan

Tåls också att nämna att jag har mangan i limited edition collectors box och har läst den så många gånger att böckerna faller isär typ. xD

2011-09-12 @ 22:28:20
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0