Brist på mat, brist på ideer, brist på värme

haha. Mycket som fattas i denna lägenhet XD
Men seriöst. Hata maten här. Får ont i magen på kvällarna, urvalet är uselt, rester varje dag. Jag saknar högstadie/gymnasie maten <3 förstår inte på de som klagade på den maten under min tid. Det är en guldgruva på variation och det är något som man kan om nom noma i sig ;3

Värme saknar jag också i skolan, eller så fryser jag annors och har blivit smittade med flunssa. Men de kan ja väl int ha? har ju inget fel i halsen än så länge o_o

Dessutom, så är ju bloggen i vilo läge jag vet inte ännu när jag skall ta igång den pånytt...:/ troligen när jag har fått inspiration nog att fiffla om den och få ork till att updatera :3

               
en ljuvlig bild <3

Kommentarer
Postat av: hanna

plöplöplö :D

2011-09-27 @ 12:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0