Foxy Boxes.

pfft hahah.. jag har lika dålig humor som Marik från YGOTAS. Varje gång han nämner ordet får jag skratt-kramp i magen typ.

Ordet kommer från ett vampyr spel som Marik spelar och Bakura sitter i bakgrunden och...läser(och slänger en kommentar då & då)

I spelet finns det ett party hus som heter Foxy Boxes...lawl.. XD

mina favorit fraser i videon;
"omg its like being attacked by a demonic shakira..HER HIPS DON'T LIE"
"wait, is it me, or does the rain fall down in slow motion?" 



och här är del 6 när Marik går in i et stort herrgård hus och inne blir han attackerad av vilda möbler och electricitet.
haha ett par andra meningar jag gillade i denna video;
"we are guest, we are guest..omg Lumiere tried to kill mee!"
"I wonder how your soul room looks like Bakura? Oooh mine is fill with toys as well. really? I didn't think you as the toy-type. Well yes, its a diffrent type of toys that Im into".
juuuust..så. XD


12:00 aannd there.. he admit the true, hör hur fangirlen jublar~

Kommentarer
Postat av: Ebba~

HAHAHAHAHAH åh, jag älskar Marik plays bloodlines! x''DDD skrattar lika mycket varje gång jag ser dem x'3

2011-10-21 @ 20:25:11
Postat av: Tan-chan

LOL! YGOTAS är så epic! Och Marik och Bakura också! Mina två favoritskurkar någonsin! xD

2011-10-24 @ 16:58:37
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0