tentupptagen

att läsa till en matematik tent är kul, speciellt om har Tumblr och Facebook och japan.ifokus som distraherar en
8D
 
Inget nytt från hetalia världen, fastän jag håller på att läta fram dubbade paint it white. Jag antar att det tar några dagar innan de släpps ut på internet. >_>

Anyways. Cosplayerna går framåt. Jacka är köppt till min Hetalia Ryssland, så nu skall jag bara sy om den. + Så beslöt jag att köpa en kommnuist flagga från ebay. Öhöhöhöhöh. Ni vet, den där röda varianten XD...

Min Goh cosplay börjar också så småningom bli klar. Skjortan e sydd på ett ungefär. o alla detaljer o små saker är köpta. Det är endast ett par tighta byxor, pistol och örhänge som fattas ännu. Och såklart svart-lila hår. Hur i all världen skall jag fixa det åt mig? (o_0)

Jag kommer att vara super upptagen denna vecka, samt nästa vecka. Har en Tent, uppgifter att göra. Samt att tordagen kommer jag att vara på lektion från klockan 9 till 20:30. Hallelujah. Strawberry Milk tack!.

Nästa vecka skall jag labba på riktigt för första gången. (höh högstadie-samt gymnasielabbningen är ju ingenting typ xD) Och då skall jag odla mikroorganismer från åvatten. Interesting.

btw. APH comic från zerochan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0