vad jag har gjort

  läst på ekologi till miljöbiologi.
  planerat konstverk som jag borde ha gjort för två veckor sen. huhu. Jag skyller på artblock
  sytt lite grann. Är icke klar änuu. >.O
  shoppat i massor. Oh god, jag har väl varit till åbo ca 10 gånger på våren. xD
  städat inför studentkalas.
  förberett inför inträdesprov för kost i NyyKaaabi.(nykarleby.)
  lyssnat ihjäl på musik.

There you go. Jag har ett intressant och weird liv just nu, men det skall förbättras.

Oh btw, gissa vilken manga jag hittade i fantasiapelit i åbo? B)
Hetalia, axis powers vol 2!!!!!
holy damn, den boken som knappast komma ut mer och är slut på adlibris(för tokyopop stänger sin verksamhet)

Jag är så nöjd över mitt fynd att jag hojtade till av lycka i butiken(okej halvsanning, men ett litet ljud släppte jag ut ändå ;D)

nu lite musik; och det får bli RayWilliamJohnsons Stereotypes, för den snurrar på nu i min hjärna.


Kommentarer
Postat av: hanna

joo lila e också najs :D fundera lite på de också men de fick sen vara för de passar kanske int mej rikit men de kan va skitsnyggt (:

2011-05-27 @ 23:57:03
URL: http://wiu.blogg.se/
Postat av: EbbaBox, da salker xD

Ohh, jag jag inte skrivit den nån annan gång! XD Ehe 8'D

2011-05-28 @ 23:49:43
URL: http://animebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0