Mirror Mirror

Jag började nynna på en sång från en serie jag såg på i barndomen. Melodin lät bekant och sakta kom orden fram och likaså serien: Mirror Mirror.

Någon som också har sätt den på TV? :D
Jag tror den kom någon svensk kanal tillika som ett sommarprogram gick(minns dock inte vilken).

Jag minns inte mycket från serien, bara att den var bra och intron var catchy. xD

Men jag skall helt klart fösöka leta upp serien på internet och se den på nytt <3


Precis som resten av sommar programmen för ungdomar så var denna gjord i Australien.

Kommentarer
Postat av: Henrikhelene

Keep the good works comming.

2011-12-01 @ 08:46:48
URL: http://henrikhelene.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0