"Hot mess!"



"and Im falling for you." XD
Seriöst, är det någon person i Kuroshitsuji som jag har älskat i varenda avsnitt så är det Grell Sutcliff.
Ooh jag önskade att de skulle komma ut en säsong 3 av serien. Jag saknar så mycket den animen nu.


det här var min värsta fangirl utbrått scen O_O jag hoppade upp i taket av lycka och smexighet.

Haha, jag vet,jag vet. Jag har inte berättat här på bloggen om animen och att jag har sett den klart för 3 månader sen eller något. Men det händer så mycket att jag har glömt bort den. xD
-Fy Anna, det är fult att glömma bort en bra animeserie. ;<
- Jaag vet ;_;

Annors idag då? joo varmt och skönt är mitt sommarlov ännu. Fast det påstods att det skulle regna idag. Pyttsan. Här sitter jag på balkongen, i topp och shorts, svettas och steks i solen. Ahh, livet är härligt. ~
Min dator skulle fixas idag oxo, yaaay, då får jag äntligen sätta ut bilder samt redigera och skapa. Jag har saknat mina favorit programm länge nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0