Dag 6 – Typ av killar jag faller för

Faller och faller...lite fel ord för mig, men nåja, whatever,vi kan säga såhär; typ av kille/tjej jag finner awesomehet samt diggar till en viss gräns att det blir för mycket.
Så tillbaka till frågan:

Weirda personer.

Och jaa, såna som vågar sticka ut från mängden, såna personer som kan ta chill, personer som har hög humor mätare. 
och skall jag poängtera utseende?
asiater faller mig i smaken bra, men det betyder inte att det är allt. Nonono. Jag går för personligheten, men en stil samt väldvårdad är också en viktig grej förstås. ^^

och som jag sa till först, weirda personer fastnar i mitt intresse lätt..och på sistone har feminima killar varit något speciellt. x)
haha.
oh wait...jag tror jag börja beskriva en animekaraktär nu snart..O_o börja inte tro att jag har en 2-D love pågång. x) Såån otaku är jag inte...eller är jag? >.O

oh well


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0