Om ca. en månad sticker jag till Kanarieöarna



Den 13.04.2011 far jag iväg med klassen, wiiiihooo. Jag skulle faktiskt hellre ha farit till cypern som planerat från början..men men..huvudsaken är att vi slipper någonstans. ^^

ööh..det här blir mitt första morgoninlägg kan jag säga. Jag har förut inte orkat skriva på morgonen för att jag oftast bruka sova då, logiskt jag vet xD och när man skall blogga lämnar man det till kvällen för att då har saker hänt mer under dagen.

iallafall idag ar jag tänkt läsa på franskan och ta itu med det, för det ingår ju också till skrivningarna. Som tur så är den det sista av alla!
Matematiken borde jag också kika på och räkna Derivering..usch för matte..menvad hjälps det, jag måste bli godkänd där!

Sen skall jag äta Crêps :D yummy!!

...och se på ett avsnitt Planet Earth.

Sen borde jag uttnyttja tillfället att fara ut på en länk. För igår kunde jag inte när det blåste tornado ute..ungefär. Men nu är det stilla väder vilket är perfekt .(Y).

Random bild av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0