BRB

jag skall bara hämta en självmordspistol..

okej, överdrivet igen, men vad kan hjälpas. Sög modda uppgiften så mycket att den drygade till alla mina poäng så känner man sig på skit humör. Speciellt om det skall inverka på att jag blir student eller inte.
chansen leder tyvärr till det negativa..tyvärr...tror jag.
;_;

Bara för att jag tolkade ett litet ord fel så hänger det på om jag blir student eller inte...like wtf?..
mögligt värre,



nu mår jag illa oxo...

mattan gick åt helvete

franskan gick bra väl

Hurra jag blir inte student iår!!!

-SHOT-!!!!!!!!!!!

okej nu seriöst en pistol tack...

Kommentarer
Postat av: h4nna

åååånej ! :oo seriöst?!

2011-04-01 @ 15:48:31
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0