Fish n' chips n' stuff

Hello! Greetings from Wales. Jag lyckades logga in påblogg.se iallafall.;D fastän internet här är vääälidigt slött och långsamt. Precis som slowpoke. Ni vet den där slöa pokemonen.

Just nu är vädret så brittiskt som det kan bli. regn med andra ord.Och på måndag bär det av till Holyhead. Skojjigt namn.Men jag måstesäga att det walessiska språket är konstigt.rätt ut sagt obegripligt. inte det minsta nära engelskan, om ni trodde det. nonono.

Som rubriken säger så har jag provat på Fish n' chips.det var inte så dödligt som jag trodde. Faktiskt,väldigt gott och ätbart.

Jaja,får se vad resan bär med för annat brittiskt. Wankers cramp? XD hoppas inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0