according to wikipedia, we don't exist.

Moro potato. Ursäkta den plötsliga försvinnande på lördagen-söndagen-måndagen-tisdagen. Men jag hade en två orsaker.
1.) jag fick en vit mössa, aka jag hade student dimission.
2.) jag var till Nyrkarleby på gallringsprov.

Student festen var hel nice, fick hem 10 lärare sammalagt i vårt hus(lol) samt släktingar o vänner. Jätte kul att ni kunde komma ^^
På kvällen for hela klassen och jag till Knipan o äta. Dyr mat och lite på tallriken, men whatever, trevligt sällskap är ju som räknas.
På söndagen stack jag o mam till Österbotten för att jag hade urvalsprov i bildkonst i NyKarleby på måndag OCH tisdag.
Och jag säger bara en sak, det var skitkul! XD voi voi voi, det var såå trevligt schakk som var o sökte till skolan o vi hade det väldigt trevligt tillsammans. ;) Det slutade med(som det vanligtvis gör i detta moderna samhälle) att jag addade dem på facebook.
Men skolans utseeende i sig...njaeee. xD vi tänkte inte ens hitta dit för vi körde förbi skolan flera gånger. Och om sanningen skall fram så är det en gammal plast fabrik. höh, inte undra på att skolan skall flytta till Jakobstad. ;)
Men jaa, vi hade tre uppgifter;

a.)att fotografera

b.)göra ett pappers skulptur utan tejp, lim etc.

c.) teckna av skulpturen med olika blyertspennor i olika hårdhets grader.

haha, min pappersskulptur blev weird. xD och ostadig som ett korthus med. Vad skall jag säga att det föreställde? ett spiral tivoli för ailien kids....typ..i ett ungefär då..
LOL
mobbad på skoj blev den, oj oj oj så roligt vi hade med den. x)

Sedan på tisdag blev det genast hemfärd till kimito. lite ledsamt o skiljas från alla skojjiga typer. Men vi hoppas att vi träffas pånytt nångång :)

Idag jobbade jag. Skit tungt och skithett och skitenformigt och skit...någonting censurerat.
Jag planterade blommer på gravarna samt vattnade. L fyndade ett sorts ben, vi funderade på o skicka det till ett museum i smyg för att på extra kosing. hehe..

Just nu är jag super duper trött.. -____-
*yaaawn*
och inte nog med det, jag måste packa inför den kommande England seglatsen jag skall fara på nu i fredag. oh good, my brain and body don't have strength to do that.

hörde förresten att Uppcon var awesome iår. Önskade att jag var där och delade med utav den ändlösa glädjen.
Men inte deppa nu. Närcon är ju på väg, och för att inte glömma Finncon-Animecon om dryga 5 veckor eller något.. xD YAYAYAY

edit: rubriken kommer från YGO, the abridged series. Tycker att den var klockren. ;D


Kommentarer
Postat av: Fanny

YAYAYAY!! Finncon/Animecon, är så jävla peppad! :D

2011-06-08 @ 18:43:06
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0