This

Riktiga tystnaden som uppstår när man har lämnat ett konvent.

Seriously guys. You was soo awesome!! Miss you soo much right now! >3<

Igår var den efterlängtade veckoslutet över, helt seriöst över. Usch vilken känsla när man måste gå in i vardagen och vara tråkig och inåtvänd med folk. It suxs.

Men Konventet var såå Roligt, jag har aldrig fått så många kramar och paparazzin efter mig som under Finncon.(jösses, hur blir det på närconX? XD). Och jag träffade folk från vart enda hörn av landet, jag blev bekant med nördar från lappland, esbo, bårgo och samt frankrike. ;) såna gulliga människor. ^^

Bilderna på konventet kommer riktigt, riktigt snart ^^ de håller på att överföras just nu, så ha tålamod så berättar jag mer sen~

Korea-love!

(I see London, I see France, I see Italy in Germanys pants) LOL

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jo ja så de, tack tack! ^^

Ja vet, man var för upptagen med att ha roligt

2011-07-19 @ 18:38:31
URL: http://fanipala.blogg.se/
Postat av: EbbaBox

HÅHÅ, jag kommer springa och vara papparazzi efter dig på Närcon! xD

2011-07-20 @ 21:12:05
URL: http://animebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0