The End

jag kom just hem från biografen, och vet ni vad?
Harry Potter och dödsrelikerna, del 2 var en utav de bästa hp filmerna. Den gav mig såna häärliga rysningar ;3 och 3D systemet var också av väldigt god kvalitet. Faktiskt bättre än pirates of the caribbean 4 och den såg jag i åbo o_O.
filmen var...wow...just wow.

Fastän de hade trängt in en liten egen fight scene som inte kom med i boken så är filmen en godkänd och självklar slut på historien.

Dessutom gillade jag Snapes utseende när han var liten x3 Anna went all "aaaw" and voi voi voi. ;P

Det enda jag kan klaga på är en liten del av publiken som förde konstiga skratt ljud på ett weird sätt när scenerna inte var tänkta för det. o_< när man njöt som bäst vi en scen så hörde man prat och störande låtsas skratt..typ..

LOLM men Nu är den slut och inga fler filmer kommer ut. Hej hå. Denna film måste jag se om! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0