jag dör inte, jag bara syr och "joplar"

alltså..

ಠ_ಠ

denna blogg kommer ju att suga om denna aktivitet fortsätter såå här tragiskt.

Men jag har orsaker och det är att Finncon närmar sig med stormsteg, vilket betyder att min cosplay måste bli klar med stormsteg.
så...jag har med andra ord jobbat på den. Just nu är det endast bara västen kvar och den har jag bara att sy. För jag  blev klar med mönstren samt nåladen ihop delarna. Haha..den är så fin.. och västen ser ut som en igelkott av alla nålar jag har stoppat dit. XD

Jag skaffade idag hem biljetter också till den sista och slutliga filmen av succé fantasyn, Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Och inte nog med det. Den skall visas i vår lilla by i Villa Lande, samma tid som resten av världen har världspremiär på filmen. Awesome! oh just det...det skall vara i nyinbyggt 3D dessutom i biosalen! ^^ endast för 8€ alltsammans. ;D
värst vad Kimitoön bjuder på extra skojjiga grejjer. ;D det är inte alltid som ön överraskar en så här positivt. XD
LOL och gissa vad det blir dagen efter bion? jobb, klockan 5, på morgonen. HAHAH och sen..tututuduum...Konvent dags! XD jag kommer såå...vara på weird humör O_ó x,D

Nu o soova~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0