Jag blir en österbottning

Jaa se vad crazy-ness och framåtsträvande "kämpa för att syssla med det du vill"  kan göra. Jag slapp in till Högskolan Novia för bildkonst i Nykarleby(senare Jakobstad). HiiiHaaa!
Awesome, och jag samlade ihop mig hela 83 poäng på inträdesförhöret, inte illa enligt mig. B)

så det blir flytt till Österbotten, 6h resa med bil, bo i en egen lägenhet, långt ifrån föräldrarna, challenge accepted!

Jag har funderat på att skapa en konst blogg åt mig själv, en blogg där jag helt ekelt visar upp mina skapelser. Vem vet vad som kommer fram i framtiden? ;P
               


Kommentarer
Postat av: EbbaBox

WOOH, grattis 8D

Det skulle vara kul med en konstblogg, vill se vad du ...skapar~ xD

2011-07-08 @ 19:47:32
URL: http://animebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0