inlägg bearbetas

Nej jag har varken dött, grävt ner mig eller varit isolerad. Jag har faktiskt levt livet i några dagar~
Finncon-animecon varför pågick du under så få dagar ;_;
Jag har under veckan addat och addat människor från konventet till facebook, deviantart, msn och telefonen. Det ni~
Bilder skickas och har skickats till alla människor och nu är do utspridda på nätet.

Åsk väder har härjat också på veckan och idag. fy fan XD det enda roliga med det är att jag fick halva dagen ledigt från jobbet. xD hallelujah!

Imorgon bär det  av till Helsingfors, där skall jag träffa Haa-Chan från konventet, en super awesome person som cosplayade som steampunk Preussen med piska från hetalia. haha XD seme preussen kallar jag henne..scary..

Och inte nog med det, min store syster är oxo påväg med bil till helsingfors, det betyder att jag får skjuts hem med henne på kvällen. yay, då sprar jag busskostnader~

Oh! idag kom också informationen om NärconX bussarna! awesome, så nu kan jag börja boka färjan över till stockholm imorgon~

Lovely day, isn't it? :D

En sak till; Finncon-Animecon inlägget håller på att bearbetas, den kommer antagligen här nedanför denna inlägg samt att det blir på engelska. haha XD det är bara för att finska koventare som jag träffade skall kunna förstå det jag skriver XD för på finska kan jag inte dra det. Då skulle språket fara åt pipan. Just sayin.

Ha det nice people!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0