Hetalia animen fortsätter!!

OOH vad skådar mina ögon? en till extra hetalia episod, och inte nog med det, en till är påväg i september. This is my lucky day!
Hahah fyfan så glad jag blev. xD
Episoden handlade om halloween och när Italien och Tyskland står vid en hamn och gräver upp gamla minnen innan  tyskland skall åka iväg med en båt.

LOL. När Ryssland dök upp bakom dörren hoppade jag till, bokstavligen. O_O första gången faktiskt jag gör det seriöst.
Polands klänning är smexness och frankrike är som förr och england är forever alone. Epic.
Men det som fick mig att dra till med ett "Naaaaaaww" var när Italien hade sina ögon öppna. x3 det är inte varje dag han gör det. :D
och jag hoppas på det bästa...att nästa episod fortsätter på denna historia XD för jag gissar att England har Britannia Angle dräkten på då. Ohonhonhonhonohonon. >8D iaf så tyckte jag att det förekom så i mangan.  
yes yes yes!!

Made my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0