Finncon-Animecon på Fredag

Planerna har ändrat för mig. Jag far dit på fredag, eftersom den dagen lät mer trovärdigare att fara på när tid och sånt är färdigt informerat. Om torsdagen, stod det inget om.
Så jag far dit på fredagen, Ms föräldrar sa att de kunde skjutsa oss till Åbo, först till Ms brorsas lägenhet där vi ställer all packning, och sedan traskar vi iväg till konvetet som ligger nära <3
Åååh jag är så peppad med awesomehet XD

jag saknar ord helt enkelt. :'D

Så varför skippa buss nu igen då?
- massor med packning
-spara "päänngah!"

xP

Kommentarer
Postat av: Tan-chan

Hoppas du får det AWESOME kul! Längtar att få träffa dig på Närcon! xD ♥

2011-07-14 @ 12:39:44
URL: http://www.tan-chan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0