star driver; en fjantig kul mecha serie

Jepp en till anime jag följer. Jag vet faktiskt inte varför just den här av alla serier xD den gör mig lite besviken emellanåt med handligen och fillers. Men jag ser på den endå för att alla karaktärer är snygga. Ehum okej, det där var den sämsta orsaken till att jag ser på en serie o.O
XD
Men faktiskt, det är så det ligger till. Jag älskar huvudpersonens stil, musiken, stil på serien med snygga mecha robotar i en epic fight, ultra snyggt gjord, färgerna är härliga.
Men nu efter att jag har kommit till avsnitt 14 börjar jag gilla serien påriktigt. Kanske på grund av att jag har börjat förstå storyn och karaktärerna börjar bli intressantare? ^^

Jag har iaf hittat min favorit därifrån: Mizuno


och nu bjuder jag på fler bilder:

lol när han ser ut så där kallas han gör ginga bishounen(galactic pretty boy)

han mecha robot: Tauburn




självaste: Takuto

lol hela serien har en söderhavs mecha känsla i sig med japanska templen xD

här är en op till serien:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0