my life is complete~

Hahaha, tillsammans med schakke från japan.ifokus har vi planerat den bästa framtiden för oss. Vi skall bo i en stor villa utanför göteborg. I en otaku villa. xD
Tan-chan och Liss skall gifta sig, dom blir mästrarna i huset. Jag blir en trogen tjänare/servant åt dem(ett annat möjlig namn är Butler från Tan-chans sida). Haha xP Jag blir deras Sebby i villan och fixar allt från städning till matning(även upplyftning av bestick). Teri joinar oxo huset, jag har på känn att det kommer att bli en triangeldrama på gång..och kanske t.o.m fyrkants drama när självaste jag, butler-Azmaria alltid är närvarande vid mina "masters". xP LOL wtf?!
Sen...för att jag skulle se ut som deras servant så skulle Tan-chan sy en Sebby cosplay till mig som jag skall ha varje dag XD (whoot whoot?).
Vilka härliga planer vi har på japan.ifokus, butler Azmaria at your service, my dear Tan-chan and Liss. :)

På tal om butler. Idag var jag till Hesa och shoppa~

Jag hittade massor med grejs, bl.a två t-shirts från blippo, klistermärken och en Sebby telefonsmycke. ;D
+ ett par fräna byxor.

Och..jag fick mitt brev från Tan-chan också ^^ priset var super sött som jag hade vunnit i en simpel tävling.Priset var två suddisar + en pins, inte så mycket, men bättre än ingenting. Fast...skulle jag ha vunnit den andra också så skulle jag ha fått en hetalia kalender(!!). Men tyvärr..no no. =_=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0