jävligtdehärnärdegercrappyinfo

+ att min data har "oma hauska". >.<

Ehum, vad är situationen just nu? Joo, jag fixade läxan till nätkursen i engelska, en struktur uppgift som tog skitlänge att göra...i slutändan till ingen nytta. >.O nooooo DX
De hade alltså bytt uppgift..till en annan! som går ut på att laga dialoger. =.=' seriously dude, I don't have time with that crap now. Det skall vara inlämnat imorgon, hallelujah!

Ugh. Annors känns dagen botten, igen var rolig i skolan...en enda röra typ med allt och man orkar inte tänka.

Först o främst verkar de vara mycket knasigheter med våra abi saker. Vi beställde dem i november och de sa att vi skulle få ett meddelande om det om ca. 2 veckar. LOL vi fick dem nu, efter ca 2 månader(*insert ironi*). Och vissa saker som studentmössor och kläder fanns inte på folksbeställningar fastän de hade beställt...plus att de blev dyrare än vad jag hade tänkt mig, fast jag försökte få det så billigt som möjlig. Seriöst, problem grej eller?! DX
Ajja just det, ja har betalat det, och nu kommer min klass med att vi skulle göra förändringar i beställningen. Hah "förseint" nu för min del, som gorde de igår. >.O

Öh vad mer plågar mig? Joo fick min körtid ändrad till morgonen, alltså kan inte informera lärare om att jag blir borta(om de inte kollar wilma då förstås).

Viva la problema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0