då var det 2011 då.

Jajamän, skojjig nyårs firande hade jag också. Voi hoho säger jag, ibland kan vi alla tre bli såå random att det finns risk att buddha flyttar till Timbuktu. (make sense? no.)

Vi inledde det nya året med att åka kälke. Nerför en backe...till kyrkan..och krocka i kyrko muren. För vi missade ingången till självaste kyrkogården. Jaa där ser man, vad kul vi kan ha klockan ett på natten ;D
XD

+ så har vi rännat in i diken på trottoaren, haha. LOL

Sen for vi och sova halv 5. Men jag stannade vaken längre för jag såg på Junjo Romantica animen tills klockan blev 6 på morgonen. Oh god. XD

Btw. jag vaknade klockan ett endå, så mycket sovandes blev det iallafall inte.

:)
 


Kommentarer
Postat av: idahohohoh

d kommer! ;D

2011-01-02 @ 00:48:10
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0