blåst

Känner mig lite flummig idag. Kanske det berodde på det fina vädret ute? *tittar ut genom förstret* damn de e mörkt.
Vad jag skulle jag tala om idag då?
Eh jo. Jag har körprov på tisdag och imorgon skall jag och M bli intervjuade av annonsbladet angående våra konstverk i slutarbetet. Huhu. ^^'

Emm. Jo. Igår så jag klart på Loveless. Helt ok, jag hade förväntat mig lite bättre handling. Men int sög den för det. no no no. Fin kärlek och triangel drama. xD Men slutet kändes lite off ibland.
Mina favoriter därifrån var Youji och Natsuo för de var så fria av sig och små fräcka ibland. ;) synd att de inte hade så mycket screen time, det behövde dom.

Youji är han tillhöger och Natsuo till vänster.

Nu tillnäst så tror jag att jag endera förstätter att se på Baccano eller Kuroshitsuji eller så börjar jag se på Uninhabited Planet Survive. Svårt val.

*efter några minuters funderanden* 
Baccano blir det! Har en liten sådär flils att jag skall se på något mer innehållsmässigt och mystiskt. ;D

ahaha, öppningslåten är ju bara för bäst XD Den känns så smoothy och musiken är helt gammaldags charmigt. ;)
 

Kommentarer
Postat av: ronja

lycka till med intervjuen. :)

2011-01-31 @ 15:51:10
URL: http://ryovarintytto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0