wtf läste jag nyss?!

På HBL fanns det en reklam panel om Skanssi som har japan tema under veckoslutet, nu. Och inte nog med det, på söndag e de någon cosplaytävligen av någon sort! whoot?
Jahapp när det äntligen ordnas något otaku aktigt jaa då kommer infon för sent. >.< Jag vill oxo vara med i tävligen, skulle de inte ha skrivit de på HBL typ 3 månader tidigare eller något? för då skuelle man hinna sy en dräkt åt sig själv. ;_; (det skulle lätt ha blivit någon hetalia karaktär eller Sebastian från Kuroshitsuji)

Tänkt nu, Cosplay i den närmste orten typ. Men jag tror nog att jag far endå dit för skojjs skull för att se vad det är på gång där. ^^ Någon som joinar? :3

infon skulle väl iaf ha dykt på nätet men no no no... -___-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska dit idag :P

Ska du fara idag eller var du igår? Det skulle vara kul att träffas upp, skulle vara mycket trevligare att vara där med en fellow japanophile ^__^

2011-02-06 @ 09:20:54
Postat av: Anchikun den allsmäktige

Hej hej, jag skall dit idag ^o^ är kanske där ca halv 1 tiden där, jaa vrf inte? men då får du gärna säga vem du e så jag hitttar dig där. ^_~ + så så kommer jag att se på cosplay tävligen. så där kommer jag att befinna mig. ^^

2011-02-06 @ 10:18:39
URL: http://anchikun.blogg.se/
Postat av: Fanny

Oj skit sorry. Jag menade inte att kommentera anonymt, haha. Jag trodde absolut att jag skrev namn och adress ^^; awkward

Men ja, vi träffades ju i alla fall ^_^



//Fanny

2011-02-06 @ 18:01:25
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0