Saknar dig, min pokemon

Senast vi träffades var på bokmässan och just nu känner jag en enorm saknad efter henne T_T Vill träffa dig på nytt, din söta ~tsundere uke~ <3
Oh well, jag får ju iallafall träffa dig på Desucon Frostbite ^3^, och då kommer jag att stormglompa dig och kräva ett pocky game, sådesu.

LOL. Russia from dark!Hetalia, glomping Hiroshi from Ao ni..
only me who think of Hetaoni right know? XD
(at last, i hope ao oni doesn't get jelly XD Ahahaha XD)

Or im going to throw my sparkleness from my gayoutfit to you so your eyes start tearing of joy~ LOL
(The fuck was that?!)

Miss you my dear Buddy~ >3<



epic bild är epic. >8D


Kommentarer
Postat av: hannauu

jo ja såg de nu, hiihaaa :D:D:D:D

2011-12-14 @ 18:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0