Ännu mer cosplays

Alright, lite updatering då på min planer. Allt från vilka som är på gång och vilka jag kommer att göra och sist, vilka jag drömmer om att göra/köpa någon dag.

Vi börjar med dom som är på gång:

Goh, från Yaoimangan Yellow. Tar oufiten som han har på sig i en färglagd bild, out of the story. Eller vad man vill kalla det, xD. Iallafall har han en glittrig fabulous topp och har ett hundkoppel på sig som är kopplad till sin uke partner Taki.

LOL hittade ingen större bild på nätet. XD inte ens i någon read online hemsida. men jaa.. så där skall jag se ut iaf 8D

Sedan är det soviet russia från APH. I en militär outfit samt en kommunist flagga.

ungefär som denna. ;)

Domhär kommer jag till nästa års konvent. Bl.a. Desucon frostbite. Till Uppcon(om jag slipper dit, vilket jag tror att jag gör) kommer jag antagligen med russia eller min kära korea cosplay igen. det beror på.

Och nu de jag kommer att göra efter dessa två:

Hiver Laurant från Sound Horizons 6th Story Roman.

Just det, han med vinterjackan skall jag vara på sommarens konventer. Yeeeeeaaaah!
Hoppas jag hittar någon SH fan som vill hänga med mig som Hortense och Violette? ;3
Det skulle vara epic.
Hans vita skjorta äger jag redan, samma med skor. Peruken kommer jag att beställa efter desucon. ;3 Svårast kommer nog att bli hans båda kind tatueringar o_O oh my..någon som är superkonstnärlig med en penna? x) Anywyas, jag måste göra den. Och det är planerat att jag kommer att ha denna till Uppcon12 och andra sommarkonvent.(mest epic skulle ha varit till desucon frostbite i vinter, men duh, jag tänkte inte på det. XD)Dessutom behövs det tid till att göra denna XD

Och sist o slutligen mina framtida cosplays som jag måste någongång göra;

Genjyo Sanzo Från Saiyuki.
Haha, han är bara epic. Så pessimistisk realist att han blir awesome. XD


Katsura från Gintama:
¨
haha, epic skulle det också vara om en Elizabeth joina mig XD

Gintoki från Gintama. Vem kan inte motså att cosplaya honom? oh jösses.



Hijikata från Gintama.

haha och då skulle jag komma med ett fat, fylld med majonnäs! 8D

Jag har alltid funderat på America från Hetalia. Jag vet inte varför, men hans energi är bara för härlig. + så om ni känner mig rätt så är jag och dödfangirlar över England. Vilket gör att jag skulle vara epic att cosplaya America- 8D LOL. USUK for the win.

Pirate Spain är ett måste någon gång från Hetalia x3

nom.

Och återingen till Sound Horizon. Layla skulle bara vara bästa att cosplay. Dock skulle hårfärgen vara ett problem, samt att hitta en rätt peruk. x3



Och slutligen kan jag säga att Shizuo från Durarara skulle vara trevlig. x3 Tänk, då kan jag släpa med en trafikskylt och vifta omkring med den efter Izaya(Trollzaya) Cosplayare >83. LOL!


Thats all. Jag gillar att planera saker och ting som ni kanske märker nu. :3
Speciellt om det har något att göra med mina intressen x)





Kommentarer
Postat av: h4nna

joo :D:D

2011-12-06 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0