Fönstertvätt och cosplaybeslut

Idag började skolan för småbarnen. Om två veckor börjar skolan för awesome människorna, dvs mig.
Så vad sysslar jag med dom här dagarna? Hemjobb och husliga uppgifter. Idag till exempel tvättade jag fönstren här hemma. ;3 Så nu doftar jag tvättmedel om händerna för två dagar framåt. Yay.

Jag har även börjat fundera på en ny cosplay. Jag skulle gärna vilja cosplaya från Sound Horizon men, där är det detaljerade dräkter XD det får bli senare i framtiden när jag är mer kunnigare med cosplays.

Iaf så fastnade jag nu för två karaktärer från Hetalia; Romania och Skottland. Dom båda är snygga, dom båda är awesome, dom båda är lite små evil och dom båda har fina dräkter. ;u;


Skottland i blått, Romania i rött, mörkgrönt.  C:

Kommentarer
Postat av: hanna

hähä:D:D

2011-08-17 @ 17:52:37
URL: http://wiu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0