Ao Oni

Vill ni spela något simpelt?
Något creepy?
Något ni kan få mardrömmar av?
Något svårt sist och slutligen?
Något som innehåller en naken obama smurf?

Då är Ao Oni något för dig!

Spelet handlar ett par personer som anländer till ett omtalat spökhus. Ungdomar vill utmana det och går in. Men det borde det INTE ha gjort. Plötsligt hör de ett ljud som tar deras uppmärksamhet. En person går och checkar var ljudet kommer ifrån och upptäcker sedan när han har anlänt tillbaka att sina kompisar är borta. Dåå mittiallt kommer en Blå monster och jagar honom.
Monstet kan man inte döda. Man kan inte gömma sig för det. Ser den att du gömmer dig, kommer den efter. Ser den inte att du gömmer dig, väntar den, tills du kommer fram.
Samtidigt slipper du inte ut ur huset. Alla dörrar och fönster är låsta. Kompisarna puts veck försvunna, och du har ett fint mysterium och lösa.
Varsogod, dags att utmana spökhuset med de blåa obama smurfarna. <3

Jag blir skitskraj varje gång ett monster dyker upp(den tar lika mycket kål på mig som morran ;__;), jag blir o järma när jag inte vet hur jag skall skaka loss monstret från mig, och musiken gör ju inte stämmningen positivare. Men endå, Me lovet it. :'D

Tack Ao Oni, mardrömmar för ca två veckor framåt. *cries of happiness*  
en youtube video~

en till, när ett par japaner spelar det. xD

ohlololololo X'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0