Scones a la England style

Idag var det snyggaste vårvädret ute ;D sol,varmt och delvis torrt på marken. Yay. och vad betyder det? Cykel time!! Jiiihaa.

Men min cykel kondis är förjävlig ;___; jag orkade knappt cykla uppför en backe och sadeln kändes obekväm.(nu blir det träning så jag kommer igång med cykeln igen)

Idaho(aka min syrra) hade lånat en longboard och skejtade med den. Vi stack till Wiu(aka Hanna) och våldgästade henne.

Medan vi babblade om england så fick vi för oss att laga scones. (wtf n 1?!)
dom blev brödigt goda och stora.

Sedan på kvällen försökte min andra syrra fixa playstation 1 till min data(wtf nr 2?!) gick någolunda med styrproblem till vissa spel.

Nu sitter jag här och vet inte vad jag skall göra. den där MP3 saken i hörnet som jag ändrade färg på tycks ha "oma hauska"  och börjar spela upp låtar av sig själv. ---> skall fixas med andra ord.
Edit: såådär jaa nu är det fixat, nu behöver den inga spelas randomly när man klickar fram min blogg ^^

Öh, Scones Till Alla, England Bjuder!! "Im lovin it"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0