Fredag försvann

ojoj. Dagen började häftigt. Min morsa väckte mig kl.8.00 och sa att jag måste om 10 min köra till sagu och hämta min syrra. What?!

Så jag körde dit plockade upp henne. Jag körde med andra ord första gången ensam. Dessutom till Sagu. Wow.

Resan gick bra ^^ jag är stolt över mig själv LOL.
Sedan städade jag huset. =.= och sen kom M till mig :D
Jag berättade om Närcon som ordnades i Sverige och hon verkade vara intresserad, t.o.m. att hon började planera hela grejjen ^^ Det är ju kul för då får jag en chans att fara dit iaf. (för pap tyckt att jag måste åtminstone fara med minst en kaveri dit tillsammans och inga ensam.. ^^')

Och jag såg att bussar går från stockholm till närcon, great :D

Så vad gjorde vi nördar sen? jo planerade cosplays såklart. Och såna hetalia nördar vi är så hade vi voi hohoh disskussioner på gång. vem vi alla skulle stalka osv. XD "bl.a. Team Asien med Taiwan och korea aka china stalkare. (stackars den som "cossar" som China. xD)"

Sedan gick vi en sväng till Vahlberg och kikade på alternativa tyger vi skulle använda :)
Egentligen var det tänkt att M skulle "cossa" som ichigo, men hon ville inte färga sitt hår pink eller använda peruk, och klänningen skulle vara svår ;/  så hon gick över till Taiwan istället. Får se hur den cosplayen går sen :P

Nu skall jag se på Star Driver, det var superlängesen jag såg den sist o.o.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0