Day 3 + restan av dagarna

haha vad jag är efter häär~ :D
jag tror jag kör med alltihop xD

- Favorit mecha serie
Ginga BISHONEN! ahah xD

jepp Star driver var det ;)
- En Ecchi bild från din favorit serie
;) Liz och Patti blir fångade av en mysko mumie.

- Konstigaste serien du någonsin sett
Azumanga Daioh har dem alla, 'nuff said.
 
för att inte glömma alla episoder från hetalia. men dom har inga plats här tyvärr. XD
 - nuvarande (eller senaste) anime wallpaper


Aaaaw! asien + shimejis :D
 - Post en söta Neko-girl boys

chibitalia :3
- en kigurumi cosplay av din favorit anime karaktär

hahaha, kunde inte komma på något bättre ;3
- Favorit tsundere
England ofc. XD
 
 - En anime karaktär som påminner om någon du hatar
emm...räknas Hitler? i så fall är det Hitler från d.gray-man(sry minns inga riktiga namnet, när alla fans kallar honom för Hitler x,D)

 - Obligatorisk baddräkt post
Klassiker från Ranma ½

 - Favorit shoujo anime
Fruits Basket

- Bästa yandere karaktär
oh god, Russia.

- Anime du önskar att du aldrig sett
Ginga Densetsu weed. En efterföljare av mästerverket Silver Fang.

Dock en bedrövlig efterföljare. Q_Q
- Anime du tycker hade den bästa eller mest spännande teckning
Vampire hunder D, look at that style!!

och
Kuroshitsuji

 - favorit anime hjälte eller hjältinna
America, för han är the hero + att han kan kan fightas med en pokemon stil! De gillar vi!.

- Bästa anime skurk
Jasdero och devitto!

 - Din favorit harem anime
jag ser inte på sånt stuff. XD
 - favorit anime opening theme song
Saiyukiii *droool* :D

 - Favorit pokemon
Vaporeon

 - Favorit skoluniform
This:

 - favorit anime ending tema
 Hetalia, marukaite Chikyuu!! 
Ni har hört den, så ingen idé att posta upp denhär. XD

Finally Done!, nästa gång, tar jag en juttu i taget för var dag... >.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0