AMV Hörna 8

Idag skall jag visa upp för er en Nightwish amv jag hittade på youtube. Eftersom jag har lyssnat på nightwish som liten så blev jag super glad när jag såg denna video.
Jag måste erkänna att nightwish sånger går jätte bra ihop med animen. Ingen skillnad om det är Turunen eller Olsson så får man en episk känsla.

Och det bästa av allt; de är en mix på många sånger med olika animen, mycket kuroshitsuji och pandora hearts förekommer i videon ^_~



Det andra är en parodi AMV. Och jag älskar den fastän det är en "modern musik parodi". LOL



Och sist och absolut BÄST! det är den allra första AMV:n jag såg när jag upptäckte den på Google. LOL
Den är hysteriskt kul fastän den inte är ultra pro med effekter. Men Hej, det behövs inte för det här är förr i tidens amv. ;D
Så här presenterar jag The Baka song(idiot sången) by Akane, en störd anime tjej(seriously jag hatar henne XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0