Nytt, allt Nytt.

Allt är typ designat och renoverat av min syrra, thanks.
;D

Header analys:
text
LM.C - bandets musik är love. Men det är också andra j-band(som vistlip) men Idaho tyckte att LM.C texten passade bättre in med headern.
Anime - you know it already. Totally otaku stuff.
Tokyo- Min favoritsatd, drömstad..ja himlen typ.
Manga - bästa existerande böckerna ;)
 Become one with Anchikun - Har snott meningen från Hetalia, orginalet är: become one with mother Russia. Texten karaktäriserar sig med Ryssland(som är bredvid texten) och hör enkelt ihop med honom. I det här fallet tyckte jag att Anchikun passade bättre eftersom texten är på min blogg. Ego jag vet. + så blir ni väl lite one with anchikun om ni snokar och förföljer denna blogg, non?
Anchikun - mitt bloggnamn Duh.
Bilder
Ryssland- Min favorit Hetalia karaktär. Den mest skrämmande-med-ett-leende-på-läpparna-karaktär, en som man springer ifrån och kommer tillbaka igen. kolkolkol.
LM.C chibis - kunde inte låta bli att ha dem. x3 plus så passar de bra med resten av designen.
Preussen - Hallå, han kan man väl inte skippa?! Bästa egoisten plus så har han en hel kycklings arme. Håller dessutom precis med honom att han är awesome ;D. +  passar han bra med dit i hörnet när vädret sakta börjar närma sig vinter ^^
Höstlöv - hösten är häär, sommarn gick foort...lalala ni kan resten. Jaa, september månaden pågår just nu så dessa löv passar fint här i headern.

Vad tycker ni? jag tycker det blev en prima header ^^

Kommentarer
Postat av: theidaho

Den blev faktiskt helt lyckad hope u like ^^ nu ska jag zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...

2010-09-04 @ 00:14:19
URL: http://theidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0