snart halloweenfest

Nu har jag allt precis allt klart för halloween festen i lördag. Det är bara hårspray jag måste köpa, efterom jag inte äger någon själv ;D
skall dessutom till M idag och tillsammans fixa de sista klädnaderna o flumma lite, huhu ;P

blä, min enter knapp har gått sönder ;(
en knappnål fo in i tagentbordet och medan jag försökte peta bort den så lossnade hela enterknappen. ups. Jag tryckte in den igen och nu är den sådär halvt cp av sig. ;S

haha

typiskt min tur.

förresten om jag skulle joina en anime film så skulle jag se ut så här tror jag ;D
pretty kawaii otaku, inte sant?
 XD

oh ja jag äger nästan sånadär goggles. ^^ fast dom är inte såådär runda men endå, kag gillar dom så mycket att jag lade till dom där. ;)
Vill ni oxo bli en anime figur, gör det på denna sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0