Robot Unicorn

Idag har jag inte gjort något speciellt. Det var panerat att jag skulle skissa upp bilder till mitt konst diplom arbete men Bah, jag har inga ideer T_T

Jag var i tykö och vandra där en sväng med familjen sedan slappa jag och spelade världens happy, rainbows, love och dolphins spel. Robot Unicorn Attack.

hittade spelet via DA efter att dom har "mobbat" spelet och har haft allmänt roligt med det. xD
Sedan sa de att när man börjar spela på det så kan man inte sluta...och tillsist känns det som om man skulle kunna rapa ut regnbådar och ordet : Aaalwaaays ~
and live in harmony harmony.

och ja..

det är sant.

jag det hände för mig med. x)

Robot unicorn= my drug.

är ni nyfikna på att prova det? varsogod, gör det här



always wanna bee with you
and make belivie with you
and live in harmony harmony, oh love.

:-D



edit: nej jag är inte direkt seriös idag, tack vare spelet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0