nu är allt som de ska vara!

Ah finally ;3 har angstat och grubblat på många grejjer men nu är dom fixade, Yay. :D

För det första: jag har nu beställt hem hetalia anime chibi figurer(hell yeah!). De kan ta si sådär en månad eller så för dem att dimpa ner i vår postlåda ;)

För det andra: har halloween klädnaden ordnad till gymnasiets halloween fest. Jag tänker ha gothic lolita kläder. Dee nii~ och från det tänker jag bli en docka," a broken doll".
Det blir grejs det. ^^ Jag fick låna min storsyrras kjol som hon hade köpt från backstreet(tror jag) + så har jag en perfekt skjorta från förut med lösa ärmar. ;D tillägg blir det korshalsband, en liten söt svart-vit väska, slips, rosett diadem och knästrumpor.
awesome stuff, I know ^_~

Ettoo..jaa. Konstdiplom arbetet har jag under kontroll! Jag har kommit på en jävligt bra idé vilket jag är super glad över. + så är all material köpt så det är bara att hitta en tecknar teknik och börja måla .

det var dom grejjerna det..

Hörrni förresten, om några dagar är det höstlov wiee..Då sticker jag till Österbotten med familjen och är där en vecka.

Ah, en sak ennu till...
Pappa talade om att skaffa en ny segelbåt(oh god inte igen) och han funderade på att resa till england för att titta på en där han har hittat via internet.
mwaha..kanske man får följa med? till england..oh mai :D det vore något..england..igirisu..iggy.. ;3
;D

på tal om hetalia..det kom ett nytt avsnitt XD dog igen av awesomehet, för de hade the gr8 meeting med alla nationerna. ;D
+ så kom det ett liten del med finlando och Su-san(finland och sverige). haha, Su-san skall alltid freaka ut finland med sitt scaary looking face xD

fast de skulle ju kunna skippa nekotalia.(hetalia..med katter..eh jo) det är så...xD jag vet inte..no point. med korkade händelser.


anyways..go natt på er, imorgon har jag skola yes!(eller nonono)

är så glad att jag skrattar som americas "xD" skratt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0