It's Sushi time.

Moshi Moshi!
Idag fick Ida och jag kicken att laga för första gången sushi ^^
Det var halv lätt och halv svårt.
lätt - det var inte så invecklat
svårt - att få det att bli till något..

;D

+ så lagade vi onigiri till..ni vet sånadär risbollar som är poppis att äta i japan som mellanmål eller lunch ;P

          

          

          
(kawaiiness överbelastad.)
Nu är jag mätt och skall se lite på frendit med bäste Ida och därefter skall jag se klart anime serien Elfen lied.

Opening till elfen lied, en av mina absolut favorit op:n :)
Den är jäkla fin.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har en fråga om onigirisen ^^

Hade du någon fyllning i dem och tog det länge att göra dem?

Jag ska nämligen ha ett arbete i hussan där man ska göra mat från ett land och jag har då om Japan :P

2010-10-20 @ 21:56:44
URL: http://fanipala.blogg.se/
Postat av: Fanny

Du kanske inte såg min kommentar så jag frågar igen ^^

Hade du någon fyllning i dem och tog det länge att göra dem?

Jag ska ha ett arbete i hussan och jag ska laga japansk mat där, och istället för vanligt ris tänkte jag göra onigiris ^w^

2010-10-26 @ 20:33:19
URL: http://fanipala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0