det kliar i fingrarna

ujujuj..
jag har hittat en fin sida där jag kan beställa små anime figurer, perfekt till en nörd som jag. ^^

Och ännu bättre, jag har hittat hetalia figurerna där, set 2.

och nu när jag har ett eget bankkort så kan jag beställa figurerna hur lätt som helst hem. x3 provade lite att beställa(utan att fylla i bankkoden då, utan bara checkade och såg hur de fungerade.) och jepp jag förstår mig på sidan.
Skulle jag bo hemifrån skulle jag hur fint som kunna beställa det hem xD

Jag tror jag skall disskutera det lite med pappa om saken ;D
och som orsak kan jag ju säga att jag inte behöver mycket julklappar i år(vilket jag inte vill ha heller) och att det kan vara en grej jag får istället för att jag inte slipper till uppcon nästa år(buhuu anyway)

Su-san, finlando,grekland,canada,spain, prussia, hungary, austria
       
Prussia <3
                           
sen när jag har skafftat dem så skall jag leta vidare efter set 1, den är typ väldigt sällsynt att skaffa nuförtiden. X_x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0