spamma en youtube video

Nuhohohohoh. men seriöst jag bara garva åt all denhär sillyness grejen som något geni har lagt ut på youtube.

 Video är en 10 minuters tävlig. Det går ut på att man försöker se/höra på en video utan att tröttna och händelsen, ljudet eller något annat skoj upprepas under hela videons gång. Jag har alltid förlorat och har alltid bytt tävling men jäklar den här lyckas jag höra hela 10  min! Hur undrar ni då?
 
jo genom att läsa alla dessa sjuka kommentar spam skräp som är inproppad i videon av tittarna. XD jag måste erkänna att jag själv har varit där och skrivit en hel del sjuka saker men det är för fan kul! xD

Och ennu till när man läser spammen hör man det där korkade high skrattet som England hostar ur sig. XD man kan inte mer än att cracka upp.

jaa detta är aph igen, men LOVE IT fastän det är helt utflippad skräp. XD






He is totally nutburgers, what are we going to do with him?! / bästa kommenataren på videon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0