Dom där kommentar boxarna

En sak jag har funderat på ett bra tag är angående kommentarerna. Skulle dom inte bli mer intressantare och skojjigare om man hade tillgång att lägga små smiley ikoner i kommentar inläggen? Som på deviantart. Alltid när jag är på deviartart så tycker jag att kommentarerna kan bli så ägda när folk har addat små bilder av överreagerad uttryck och ord.
;)
Fast å andra sidan så vill kanske inte Blogg.se tillägga den funktionen för att undvika överspam från 11 åringar etc. Och kanske folk skulle missbruka funktionen. Eller de kanske vill hindra såna personer som mig att överanvända dom och sedan tar  de mig mindre seriöst. För tja. Nu när man skriver vanligt låter man ju seriös, utan smileys och bilder. Tråk. ;(

Me want Icons like this  and this  and this  and this   i blogg kommentar boxarna.

Nu ygo parodier med giant rocks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0