"Tyki banged Allens head pretty hard, I don't think Allen has so many braincells left now"

gt

hy

tjhr

Agreed. Och en annan sak, hur jäklar orkar exorcisterna slåss mot demoner när de har blivit ihjäl slagna xxx antal gånger av 3 nivåns demorner och Noah medlemmarna? de visar ju själv hur ont de har det men endå slåss dom som om de skulle vara helade redan.. o_O

Speciellt Lavi. Först blev han skadad på skeppet när de "fightades" med en stark demon, och han klarade sig, bara en bruten arm. Sen när alla kom fram till japan var det landet överbeflkad av demoner. En ny fight men Lavi klarade sig(+ de andra också). Sen kom de fram till Edo, och där var det värst. Earl skapade oövervinnliga demoner och Lavi fightades, med en frisk arm mittiallt. lol. xD
Fast om jag tänker noga så var ju Miranda med, och hon kan ju växla med tiden som gör att skador försvinner. men men...damn vad dom orkar. det säger jag bara.

Min dag då?: jo jag började med en finska timma, eller två. Inte nice. Var extremt lat idag. Sedan hade jag två håltimmar, sköönt. Då for jag hem och såg på D.gray-man. Efter det kom jag tillbaka till skolan, hade biologi, somnade nästan men blev uppiggad av studiehandledning som var sista timmmen med en hmm..irriterad lärare som för mycket oväsen av sig xP

När jag kom hem for jag och min kompis en sväng till kommunens nya *host* prisma..*host* S-market. Snygg och rymligt var där. När jag kom hem var jag ute en stund sendan for jag in och läste finska läxor. Typ allt det gjorde jag ^^ Nu skall jag se några delar till av D.gray-man och sedan skall jag sova..

hejdå hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0