några frågor.

1. Värsta känslan?
när man ångrar något, misslyckan och skam. usch.
2. Bästa känslan?
glad, glad och energi till allt möjligt.

3. Din första tanke när du vaknar?
jag vill sova meeeer D:

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
limp bizkit - break stuff. xD vet int vrf, men den hörs iaf. ;P

5. Har du någonsin varit kär?
jaoo ;D både i realistiska personer och orealistiska personer. :3

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
affich: saiyuki, paristornet,  3 bilder på vistlip, 6 japanska konstverk, green day, ett japansk monument, Elijah wood, 4 mini bilder på random anime, kinamuren, tokyo staden, LM.C(stor affich), princess mononoke, girugämesh och alice nine.
övrigt: yukata och kinesiskt krims krams sak.
7. Vad har du under sängen?
dammråttor xD

8. Ser på?
min kaktus

9. Lyssnar på?
Marukaite Chikyuu, Kinas version..aru.

10. Skriv nått smart!
look its millenium EeeEAaaaAaaAarRRrrRRLllllLL

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Tohya xD
12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
"vg?                    -____-

13. Vad vill du bli när du blir stor?
äventyrare.

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
konstig.

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
;D de du, LM.C konserten maybee
16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
snbbaste mangaka i världen. mwohohoh..

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
emm..kanske tårna..

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
en pensel i svärdstorlek, och med vissa pensel rörelser så kommer det pensel färg drag ut och som stelnar mitt i tomma intet och jag kan också sjuta färgplumpar på offret, ja..på det sättet kan jag fightas alltså. ^o^
fast en supercykel skulle inte heller vara dumt. Alla jag kör över eller nuddar dör eller skadas, haha lol. vilken folkrensning det skulle bli.

19. Vad är du beroende av?
FB, mina pennor och japan och dess awesome stuff med manga, anime, musik, kultur, ja allt. ^_~
20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
en båt eller en spade + ett  X antal mangaböcker.

Kommentarer
Postat av: amanda

söt blogg,kolla in min blogg, kommentera den gärna oxå tack <33

2010-05-23 @ 13:26:53
URL: http://afcb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0