Lavi har flyttat in till min hylla.

hejsan alla blommor och människor. Jag vet att ni har väntat på att ja skall updatera om hela veckan och speciellt om gårdagens händelse, så därför få ni läsa om min lerklump istället. >:P


När man inte har råd till en liten mini animefigur och är helt besatt av att ha en, så finns det bara en sak kvar att göra. Göra en egen. ;D
 Det sparar tid och pengar och om man är kunnig i fingrarna kan resultatet bli super. <3

em, jo. Jag provade på det och så ni läste från rubriken så gjorde jag Lavi. ^o^ och av gegga leran som blev över så gjorde jag England från APH.

här är resultatet, först Lavi:









och sen England:





här bor dom, i min ena hyllvåningen med mangaböcker.(hälften av mina mangaböcker finns där)


inzoomning





sådär ja. ^_~ Nu kommer jag inte att göra något kreativit på tre veckor, alltså till sommerlovet på grund av skolarbeten och sånt skit.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jo den söög groovt! :D

2010-05-16 @ 18:42:49
Postat av: h4nna

Min kommentar dedär sen (;

2010-05-16 @ 18:43:14
URL: http://wiu.blogg.se/
Postat av: hännä

Haha yess :D

2010-05-16 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0